burak@unix~$

~bilgisayar üzerine garip deneyimler~

Geek Aranıyor Vol.2

with 7 comments

2008 yılından kalma bir girdi, metin ve görsel Gürkan‘a ait. Sanki eskiden daha eğlenceli adamlardık… :)

Forumların n00b dolmasına alışkınız, ancak son aylarda irc ve bloglar bile bunlardan kaynıyor..
Bu ne be, bi defolun lan..!
Bıktım artık, işte yeni kampanya..
Eskiyi getir yeniyi götür gibi bişey..
N00b’un üstüne bas, geek’sen toplan gel..
Ortalıkta adamakıllı Linux kullanan, işini bilerek yapan, saçmalamayan eleman arıyoruz!!!

Written by Burak Sezer

Şubat 22, 2012 at 6:07 pm

Kişisel kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Napcaksiniz onu bulunca? Bilelim de :)

    Aydın Tarık Zengin

    Şubat 22, 2012 at 6:30 pm

  2. Ben öğrenmeyi çok istiyorum aslında. Gentoo harici hepsine uyuyorum. Ubuntu’dan vazgeçemedim bir türlü :/ Ama hevesliyim. Eğer öğretirseniz ben de Hadron Projesi’ne destek olmak istiyorum. (Basit-kolay-zor farketmez. Yeter ki öğretin..)

    storm@SharK

    Mart 30, 2012 at 4:08 pm

  3. Ustam bu projeyi gömülü sistemlerde(mesela arm) kullanmak için geliştirmek nasıl fikir?

    bu işlerde ben 7 yıldır noob seviyesinde sayılırım ama halen geek seviyesine çıkmaya çalışıyorum.

    lifemg

    Mart 31, 2012 at 11:56 pm

    • Gömülü sistemlerle hiç çalışmadım, ama geliştirdiğimiz yazılımların lisansları GPL-3 olduğu için biri alıp Hadron Arm gibi bir proje yaparsa bize de keyifle izlemek düşer.

      Burak Sezer

      Nisan 1, 2012 at 11:30 am


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

